[A]punts suspensius

[A]punts suspensius

dilluns, 5 de setembre del 2011

No sé des de quan que no sé quan ni on.



No sé des de quan que no sé quan ni on.

Tampoc del com el per què de les coses

ni la forma.

De dintre els ulls ninetes russes, hi veig.

Mirades amb mirades infinites que em topen.

Si més no o de moment i encara que... hi ha l’amor.

La vida xica arraulint-se dintre un ventre.

L’estona morta que ha servit per matar el temps.

L’instant concret que en un instant tot ho canvia.

Això és l’únic que existeix, i els sentiments.

Tinc tanta por que la por em fa menys por.

Hi ha costums que continuen sorprenent-me.

Al obrir els ulls després de cloure’ls, recomano

no trencar amb la rutina.

Que hi ha la vida no sé on, com ni per què

d’aquesta forma. I jo, ja no em conformo

amb fer-ho bé, sinó amb fer-ho.

Dolors Juarez

5 de setembre del 2011

2 comentaris:

Espiral ha dit...

un plaer poètic tan cert i infinit comaquests i tots els teus versos. Un gran descobriment! Gràcies

Espiral ha dit...

Un plaer tan cert i infinit com aquests i tots els teus versos.

Gran descobriment!

Gràcies